کشتی های تفریحی کیش
نوشته شده توسط : چوبین

کشتی های تفریحی کیش

شما عزیزانی که مخاطب تور کیش و یا تور ارزان کیش هستید به احتمال زیاد با عباراتی نظیر تفریحات آبی یا ساحل مرجانی شاید هم یک تعطیلات بکر مانوس هستید. اما این عبارات بعد از پی بردن به قیمت تور کیش در فعالیت‌هایی مانند کشتی‌سواری‌تفریحی، غواصی و امثالهم تجلی پیدا میکنند. در این مطلب قصد دارم کمی در مورد کشتی سواری در جزیره زیبای کیش، در واقع کشتی سواری در اطراف جزیره و در پناه آب های مهربان خلیج‌همیشه‌فارس سخن بگویم. خیلی حیف است که تور ارزان کیش را تهیه نکنیم اما از آن حیف تر آن است که تور کیش را بخریم و به کیش سفر کنیم ولی کشتی‌سواری را فراموش کنیم. گشت در آب های خلیج‌فارس، مشاهده مرجان ها، رویارویی با ماهی ها و… یکی از بهترین راه های رسیدن به این مقاصد در تور لحظه آخری کیش استفاده از کشتی ها و قایق های تفریحی است. حال میخواهیم در مورد سه مدل از گشت های مرسوم در جزیره زیبای کیش که شما سروران گرامی در تور کیش نوروز 97 هم میتوانید از آن ها استفاده کنید سخن به میان آوریم. ما را از افتخار همراهی خود بی نصیب نگذارید:

 

گشت های کشتی های شبانه

کشتی های مختلف از قبیل کاتاماران و سایر مدل ها همواره در خدمت شما عزیزان هستند؛ در خدمت شما هستند که برایتان یک شب به یادماندنی به ارمغان بیاورند. سانس های شبانه این کشتی ها معمولا به دو قسم است، یعنی سانس اول و دوم که معمولا بین ساعت 21 الی 1 بامداد به فعالیت میپردازند. کافیست بلیط تهیه فرمایید، سوار کشتی ها شوید، از آن به بعد را به کشتی بسپارید به این ترتیب که مقداری از جزیره فاصله میگیرد و لذت دریانوردی را به شما عزیزان القا میکند، به علاوه ی همه ی این ها در کشتی ها برنامه های شاد و جشن و نمایش برگزار میشود و با یک شام خوشمزه همه چیز کامل میشود.

 

قایق های کف شیشه ای

فکر میکنم نام این قایق ها در یک آن همه چیز را در ذهن شما روشن کرد و یا حداقل برای لحظه ای آن چیز که در آن تجربه خواهید کرد از ذهنتان گذشت! تور ارزان کیش، استفاده از قایق های کف شیشه ای و احتمالا دیگر هیچ! کرانه های مرجانی کیش آکنده است از رنگ خلقت… هنگامی که از سوار بر قایق های کف شیشه ای میشوید، اگر بگوییم خودتان هم قسمتی از این رنگ میشوید اشتباه نگفتیم. مقداری از جزیره فاصله میگیرید، سپس همه چیز مرجان خواهد بود و ماهی های خوش نگار خرچنگ و زیبایی و زیبایی وزیبایی، آن هم زیر پایتان! کف این قایق ها سراسر شیشه است.

تور کیش

کشتی های آکواریومی

از قرار معلوم این کشتی ها هم مانند مورد قبلی از اسمشان همه چیز مشهود است اما ما به این قناعت نمیکنیم و شرح جامعی از آن را مورد هدف قرار خواهیم داد.

کشتی های آکواریومی نوعی کشتی تفریحی، پژوهشی هستند که از حدود قسمت تحتانی خود رو به بیرون (که عمق آب میشود) پنجره هایی مخصوص دارند، بدین جهت هم اینگونه نامگزاری شده اند. با استفاده از آن ها میتوانید به زیبایی خلقت زیر آب و البته عجیب بودن آن پی ببرید و البته حس ماجراجویی خود را هم تا حد زیادی ارضا نمایید. همین که از شیشه به بیرون نگاه میکنید و نظاره گر مرجان ها و ماهی هایی که با شما فقط چند سانتی متر فاصله دارند هستید مطئنا میتوانید یکی از بهترین قاب های خود را بسته و آن را به یکی از عکس های ماندگار تور کیش خود مبدل سازید.

 

قایق های تندرو

لازم به ذکر دانستم اندکی هم برای عزیزان هیجان دوست بنویسم. واژه های هیجان و قایق های تندرو با همدیگر عجین هستند. اگر هم خیلی اهل هیجان نیستید فکر میکنم بد نیست با استفاده از این قایق ها اندک هیجانی هم به تور لحظه آخری کیش خود بیامیزید. قایق های تندرو با سرععت خیلی زیاد حرکت میکنند و برای شما لذت چالش جویی را به ارمغان میاورند، البته اوج چالش آن ها در آن جا فرا میرسد که در واقع به روی موج ها، قایق در یک جنگ سخت موج را شکست میدهد و شما هم از ثمره آن به احتمال زیاد لذت میبرید.

تور کیش

در آخر هم باید اضافه کنیم که همچنان خادمان شما در آژانس مسافرتی چوبین در صدد خدمت رسانی به شما هستند و برای شما یک تور کیش پر از شادی و حس خوب در کنار عزیزانتان آرزومندیم.




:: برچسب‌ها: کیش , تور کیش , هتل کیش , تور ارزان کیش , تور لحظه آخری کیش , قیمت تور کیش , هتل های کیش , تورهای کیش , رزرو تور کیش , بلیط کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: